Love is in the air

Det är du och jag älskade. Min fina underbara Kira. <3




Kira var duktig och hjälpte matte att göra mat och välja musik i datorn förut också :)




Tur hon inte förstår bättre för då hade jag väl fått en redig jävla utskällning av henne som lägger upp bilder på henne i bara trosor. :P Hehehe.


Well well. Idag har det varit dött as usual. Ringt VC och krånglat och fick en tid 6e mars. Yey! :P Imorrn ska jag ringa aprima och se hur hårda dom är på uppsägningstiden av lägenheten då jag har fått erbjudande om en i Karlstad. Hoppas dom kan gå med på 2 månader och att allt löser sej så jag kommer härifrån! Imorrn ska jag även städa, städa, tvätta och städa lite till. Får ju besök på lördag så det är väl bäst att det inte ser ut som en krigszon här hemma. :P Ser ju ut lite när det samlas hår från katt och hund överallt. Hujedamej! Aja det är ju bara att bita ihop och ta tag i det. :P Man måste ju göra ett gott inttryck liksom. :P Annars? Jo jag fick sms imorse som gjorde mej förvirrad. Jag är trött och funderar på att slänga ut Kira rdan nu för att gå och lägga mej och se slutet av Walk The Line och sen läsa tills jag somnar. Mm det låter bra. :P Vill ju inte vara döende under alla samtal imorrn. :P Aprima, KBAB och soc. Har säkert glömt nått. Snark!




Over and out folks!


Kommentarer
Postat av: Jesper

Lika vacker som vanligt ;) vart i karlstad har du fått lägenhet?

2012-02-16 @ 23:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0