Let's do this!

Mm nu har dom där nedrans shakesen börjat förpesta mitt liv. Hujdamej! Hur ska jag orka?! :P Jag avlider redan av bristen på riktig mat och jag är bara inne på min 4 dag. Aja har jag klarat 4 veckor förr så ska jag väl klara 3-4 veckor nu. Hittade ju nutrilett bars som var svin dyra men faktiskt himla goda. Så jag får smaska lite på sån sån om dagen så man får ner godissuget lite. :P Nu jäklar är det jag som ska få ordning på mej själv! :P


Jag vill ha maaaaat! :(

Har en sån där jätte rockig dag också. Tvätt, tvätt och MER tvätt. Super kul! Glömt fylla på tvättmedel så jag fick gott köpa tvättmedel i affären. Första gången EVER! :P Då har jag ändå bott i eget ett bra tag om man räknar ihop allt. Moster och mamma får ju stora tunnor med tvättmedel av mormor + att mormor har en egen så jag brukar åka till moster eller mamma och fylla på så slipper jag köpa sånt. :P Jävligt bekvämt! :) Men nu har jag inte råd med busskort denna månaden så jag tar mej inte till nån där jag kan fylla på. Kände mej som ett stort frågetecken när jag stog där vid sjön av olika märken osv igår. Confused! Tur det blir mycket sms och msn på kvällarna så jag känner mej lite lättad efter bristen på riktig mat och allt annat skräp. :P Den här gången kanske glada pannkakan har gjort något bra. Man kan bara hoppas på att det är så bra som det verkar. :) Annars bråkar jag med byrackan som idag aerar knähund extra mycket. Jävla kräk blev avis på Nemo igår och var elak men då blev matte ääääääääännu mer elak och det gillade INTE Kira så idag skäms hon. :P Ikväll ska jag till Grums med Chilis matte också och gå på föredrag med nån hundpsykolog. Aldrig hört talas om henne men det var i en timme och kostar en tjuga så det är ju värt att gå på om det kan ge nått. Det är ju lite där jag och Kira har svårigheter. Kommunikationen osv. Behöver ta mej in i hennes hjärna och rota till ordentligt. :P Sen får vi hoppas på mer sms/msn så jag kan lägga mej och sova med ett leende på läpparna ikväll igen. :)


Kommentarer
Postat av: Marie

You can do this! :D Tänk när du är klar och kläderna passar ännu bättre! :) Och hoppas att det ger något på hundpsykologen senare! Kram!

2012-02-02 @ 16:34:53
URL: http://etthundrafemton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0