I give up!

Det är helt enkelt inte lätt att köra ren kur med shakes när det är matreklam överallt och folk skriver om mat hela tiden på facebook. Förstår inte all denna hysterin med mat! Jag skriver inte varje dag vad jag äter. Har folk verkligen inget roligare att skriva om? Whatever! Jag är hungrig. :P Och jag inser att jag inte är så taggad som jag behöver vara för detta. Och eftersom jag har tänkt att köra LCHF efter kuren så ändrar jag nu lite i min plan. Jag byter ut frukost och lunch mot en shake och äter middag LCHF-style. Jag avlider väldigt snart om jag inte får mat. :P Så den här gången blev det en fail men jag fortsätter iaf att byta ut frukost och lunch så får det bli en riktig måltid till middag. Idag ska jag testa att göra blomkålsmos och antingen vanlig stekt köttfärs till eller så gör jag biffar av det. Ååååhhhhh jag längtar! :P

Kommentarer
Postat av: Chris - westernryttare

Åh nej jag som precis börjat min rena kur xD Gah! Jag måste fan kämpa, en vecka åt gången! Min kompis började för en vecka sen och hennes mål är att klå syrran som körde TIO veckor ren kur. Mitt mål är 10 kg innan kryssningen, minst. Kan fan inte se ut så här :P

2012-02-07 @ 12:57:19
URL: http://chrissiep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0