Hund-PMS

Mm jag letar nu efter nån som vill ha en bitchig och trotsig hund med grov PMS. Jag skickar med käk och skydd så hon inte blodar ner hos dej men du får hennes humör på köpet. :P Trodde inte en hund kunde vara värre än ett mänskligt fruntimmer vid mens men jo visst! Hon tar väl ut allt denna gången för förra gången också för då var hon inte alls jobbig. :P PUH! Detta kommer bli en super kul period. :P Hehehe. Nej då jag skulle inte byta bort henne mot nått i hela världen. Men hennes humör hade ju kunnat kvitta. :P

Miss mensmonster



Jag själv då? Jo men jag lever väl. Rethostan håller i sej och näsan är tät och/eller rinner. Jag tar det lugnt men ingenting verkar hjälpa. Har inte hostan gett med sej om en vecka så blir det VC och få hostmedicin. Den är ju SÅÅÅ billig och jag älskar att hänga på VC hela tiden. SUCK! Skulle ju till min bästa kurator imorrn också men det kommer inte gå som det är nu. Får skjuta upp det. :/ Jag som hade behövt henne imorrn. Men jag får hoppas på att jag får en tid om 1-2 veckor max så jag får hennes boost snart. Annars händer det inte mycket här. Förutom blod, nässpray och nya datorn. Yep världens bästa mormor hjälpte mej med att fixa en dator med bredband från Tre. GULD! Den gamla faller isär och fungerar knappt alls för att ens spela harpan på. Usch! Skit dator! :P Händer inget speciellt till helgen heller. Antagligen besök en sväng på lördagen som jag hoppas på. Finally! :) Hoppas bara Kira är snäll. :P Hahahaha! Nej fortsätta tjöta på msn, ta en tur med Kira och sen lägga sej och läsa.


Miss sunkig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0