Hot red lips

Filurade på om oriflamepaketet hade kommit på villovägar eller om jag inte skulle få nått alls. Men till slut så dök det upp (så klart när jag var på väg in i duschen och inte hade några kläder på mej knackade brevbäraren på dörren :P). Och där i låg mina 2 läppstift som ska ge mej röda, sexiga läppar. :P



Triple Core Lipstick 
Trend Edition Catwalk Red


Neutralt


Oriflame Beauty Wonder
Colour Lipstick Daring Red



Det första syns det inte så väl på men det är 3 "ringar" med olika funktioner. Pricken i mitten vårdar, mellersta lagret ger färg och det yttersta ger glans. Inte så jätte skarp röd färg så det funkar bra när man inte vill ha en så skarp färg och samtidigt nått som vårdar.

Det andra är ett vanligt läppstift som finns i flera lite mer skarpa färger. Det mjukgör, vårdar och skyddar men har inte samma lager som den första. Kanon om man vill ha lite extra färg på läpparna. ;)


Det är ju så svårt att hitta sånt till någorlunda bra pris som funkar bra också och läppglans kan jag inte ha. Det känns som att jag har öst smör eller nått på läpparna och det är bara kladdigt. Inget för mej. :P Så nu hittade jag nått till väldigt bra pris som t.o.m jag är nöjd över. :)






Huvudvärken håller i sej lite smått idag trots väldigt mycket vila. Så jag tar det lugnt i soffan med Kira ikväll och fortsätter köra med treo. Är INTE road över att behöva gå ut ett par gånger till när det SNÖAR! Jag fick ju såna vårkänslor och allt kändes så jäkla bra igår. Så vaknar man till idag, tittar ut och allt är förstört och man blir bara deppig. Usch! Fortsätta kika på det som ska göras för Går'n och hoppas på att veckans dagar går ganska fort. Vill ju komma iväg nånstans och göra nått. Så på torsdag ska jag eventuellt till stan och kika hemma hos Linnea där några ska sälja av lite gamla kläder osv. Se om nån har nått kul för en krona eller två. Sen förhoppningsvis dra till Går'n en sväng och se så ungarna sköter sej där. :P I helgen blir det ju Filipstad och Hjulhälja eller bloppis på score eller bara hänga på Går'n och göra ungdomarna sällskap. :) Ska bli såååååååååå gött med busskort igen så man kan göra nått! :) Kanske åka till Säffle och hälsa på nån gång. Who knows? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0