Hjälp mej hjälpa ungdomarna!

Jag kommer börja hjälpa till på ungdomsgården Går'n som finns i Grums. Dom har nyligen öppnat och det är en hel del ungdomar där när det är öppet. Nu har dom kört en inkörningsperiod och dom kommer snart börja ha öppet mån-sön. Dom har tv-spel, biljard, biosal, pingis och andra olika grejer. :) så dom gör allt för att finnas för ungdomarna och hålla dom borta från gatorna. Och dom trivs verkligen på det stället och jag tycker själv att det är underbart. Och nu vill jag hjälpa dom att hjälpa ungdomarna. Så jag söker efter er som kan tänka er att skänka grejer till ungdomsgården. Spel (vanliga, Xbox 360, playstation2), filmer (ungdomsvänliga, inte 18 årsgräns utan för yngre), pingisrack, datadart-pilar och allt annat kul som ungdomarna kan ha nytta av. Varenda pryl är vi tacksamma för och det skulle göra mycket att få hjälp av er! Ungdomsgården finns i grums, Värmland så ni som skänker grejer får gärna finnas i Värmland eller ha möjlighet att skicka saker.


Hjälp mej att hjälpa ungdomarna på ungdomsgården och skänk gärna sånt ni inte behöver! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0