Give me pls!

Halsen var bättre när jag vaknade till. Men nu är det öronen och en nedrans rethosta istället. Just what I need! Eller inte. :( lär vara frisk i några år framöver så sjuk som jag har varit senaste tiden. Inte okej!

Btw. Dom jävla skorna förföljer mej! Konstant ser jag bilden på dom och jag gråter lite över mitt fattiga konto. Så sjukt snygga skor som trycks upp i ansiktet på mej hela tiden och bara hånar mej. Fatta vad dom hade varit grymma på mina fötter i vår och sommar! Nån som vill ge mej? *blink blink* kostar bara strax över en tusenlapp. Men jag skulle ju helt klart vara lycklig resten av livet. Är inte det värt det om nått? ;) kom igen nuuuuu. Storlek 37 vill jag nog ha när det är klack. Jag väntar spänt vid brevinkastet. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0