Giriga människor går fetbort

INTE okej att ställa sej först i kön när en kassa öppnas och meddela att gubben kommer med maten så jag får stå och vänta! Jag hade 4 saker, dom hade ett par korgar fulla. Vad faan är det med folk egentligen?! Jag hade lätt varit klar medans dom stog och lastade på bandet. Nej usch! Spyr på såna människor och hade jag inte varit så ställd av hur hon betedde sej så hade jag sagt henne ett och annat. Nej är ni giriga så håll er nån annanstans!


Fick iaf hem lite nödvändigheter och en promenad med Kira. Så nu väntar jag på Mogge som ska plocka upp mej och så ska vi dra till Går'n i Grums och se vad ungdomarna pysslar med. :) Tror det är ett himla trevligt ställe så det ska bli kul att se om dom kommer vilja att jag fortsätter komma och hjälpa till. Allt för att ungdomarna ska ha trevliga kvällar istället för att springa ute! :)




Sen blir det nog hem och ta en lugn kväll med Kira och Nemo. Sova bättre än dom senaste 2 nätterna förhoppningsvis. Imorrn får jag ju besök av A och det ska bli himla trevligt. :)


Linnea var här idag också och hälsade på en sväng. :) Lovley! :) Fick lite skor och shitz och vi åt fruktsallad med vanilj kesella. YUMMIE! :D Nemo och Kira var i sjunde himlen och vägrade i stort sett att lämna Linnea. Inte ofta vi får besök. Jag tycker synd om A imorrn. :P Hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0