Family is everything

Har haft en både bra och dålig helg. Och Eftersom den började bra så börjar vi berätta från fredagen. :P

Kom upp och var ute med Kira. Insåg att hundkräket var VIT ute i solljus så det var bara att traska ner och köpa schampoo på coop. 40 spänn för en flaska. Helt klart godkänt pris. :P Duschade henne och hon njööööt. :D Borstade och torkade henne i ett par gånger och hade till slut en hel hundgård i lägenheten om vi skulle räkna ihop hårhögarna. :P Klippte klor på henne också och hon var fräsch och ren som aldrig förr. :P Sen väntade vi bara in tiden då vi skulle åka till syrran och barnen. Skulle först inte ha med Kira dit men fick ingen hundvakt så hon fick följa med. :) Blev hämtad av syrran, Paula och Kim och åkte iväg mot urskogen. Tölade och umgicks ett tag innan det vankades mat (ja jag fuskade då för att det var lite speciellt). Åt och sen kom vinet fram för det hade tydligen syrran köpt ett par flaskor. Drack vin och tjötade och lyssnade på musik och grejer. Körde med en skum bilbana som barnen fick och vi vuxna tyckte det var mycket roligare än barnen. Snacka om att ha barnasinnet kvar. :P Savannah satt i mitt knä och somnade med huvudet på min hand som jag hade på bordet. Godingen min. :) Till slut så gäspades det ikapp och det blev das för sängen. Hopp i soffan men fick där ligga som en ihopvikt räka och jag klarar inte av att inte få sträcka ut mej så jag tog några stolsdynor, filten och la mej på köksgolvet. :P Hårt och det var kyligt men det var iaf bättre. :P Inte mycket sömn senare vart det lördag.

 Syrran och Kira. :)

Gick upp och la mej hos syrran när Benny fixade kaffe och så och vi låg där och tölade lite och sen vaknade Savannah till också. :) Ner och satte oss vid köksbordet och väntade in att tiden skulle gå så kom Fia och jag, syrran och Fia satt och körde melodikrysset. :) Sen skulle dom iväg och greja så jag och syrran satte oss och körde några banor i Mario Kart. Jag SUGER på dataspel där man ska köra bil! :P Sen gick tiden till slut och det var dags att få skjuts hem. Kom hem och deckade i stort sett direkt och det känns som att jag knappt har varit vaken sen jag kom hem. Såååååå trött och sliten! :P

 Savannah, jag och Jelina. :)

 Jag och Jelina. :)

 Savannah matar Kira. :)

Kira var kanon med barnen och var så snäll och försiktig att Savannah igår till slut vågade mata henne själv med lite gott. :) Kira gick gärna nära Jelina också när hon var uppe och gick eftersom hon fortfarande är lite ostadig på benen. Som stöd så att hon inte skulle ramla och slå sej. :) Jelina råkade ramla lite på Kira en gång också typ på baken tror jag det var men inte så hårt och Kira reagerade inte mer än att hon kollade så att Jelina var okej och inte hade slagit sej. Stolt matte det! :) Och barnen älskade henne. :)

 Kira har koll på Jelina. :)

Idag har det dock varit lite jobbigare. Vaknade och kände mej inte kry alls. Har ont i vänstra örat, vänster sida av halsen och känner mej tung och jävlig i huvudet. Vill INTE bli sjuk nu igen för det orkar jag faan inte. Även om jag är fast hemma resten av februari så är det inte SÅ kul liksom. Så jag har mest tagit det lugnt i soffan idag förutom att jag dammsög hela lägenheten förut. Höll på att få spader på allt hår som blivit överallt. Kunde ju inte dammsuga upp det i fredags när jag borstat Kira eftersom hon gick runt och var blöt och det var som pölar överallt. Ingen hit att dra in i dammsugaren liksom. :P Så nu ska jag bara ta ut Kira på sista kortisen och sen sova och be till nån högre makt att jag är bättre imorrn. Kommer bli tungt med en hel månad hemma för att jag inte haft råd med busskort men det får man väl tåla. :/


Kan man för övrigt sakna nån som man inte ens träffat än?

Kommentarer
Postat av: Jesper

Fyfan vilka otroligt vackra ögon du har..

2012-02-07 @ 20:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0