Egobomb!

Yep det kommer lite egobilder nu. Mest för att jag idag faktiskt slängde på lite klet och på fransarna och annat skit i fejan så jag såg levande ut for once in a while. :P Så ni kan bläddra neråt en bit direkt annars riskerar ni väl att spy på så många egobilder. :P Hahaha!

















Har städat mej blå idag. Plockat och dolat. Dammsugit och skurat. Så nu är det reeeeeeeeeeeent överallt och det kommer att hålla sej så ett tag hoppas jag. GRYMT skönt att ha det såhär fräscht! :) Fick besök under eftermiddagen en sväng. A var här och hälsade på. Himla trevlig kille det där. :) S nu har jag och dom två kräken dängt oss ner i soffan i mjukiskläder framför tvn och myser. Är sååååå trött efter en hel del nätter med knappt nån befintlig sömn. Usch! Blir bara slapping framför tvn och datorn ikväll och sova inte allt för sent. -GÄSP-

Kommentarer
Postat av: Linzy

Looking good hun!! Det svarta passa dig as bra . Puss <3

2012-02-18 @ 21:16:37
URL: http://systerdekadens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0