Byt huvud med mej, pls!

Är jag inte förkyld eller har rethosta så jag nästan avlider så har jag en huvudvärk från helvetet. Den kom igång igår lagomt till vi kom hem till mej efter vi käkat. Sen har den hållt i sej sen dess så nu har jag börjat missbruka treo också. Min missbrukningslista har gått typ treo, nässpray, hostmedicin och treo igen. Bläää!!! Jag har liksom ingen lust med detta längre. Och tät i näsan är jag eftersom jag använde otrivin för länge så det blev motsatt effekt. Försöker köra en med salt i nu så det ska vänjas av och tätheten ska försvinna.

Ändå bet jag ihop pch följde med på hundpromenaden idag då jag kände att Kira behövde träffa polarna igen eftersom vi har missat 2 gånger. Var skönt faktiskt när det var så varmt och soligt ute. :) Även om det var en del blankis kvar så kändes det verkligen att våren är på väg och det är SÅÅ underbart! :) Det dröjer nog inte innan man kan hänga undan vinterjackan och lägga undan mössa osv. Så himla gött! :) Man är på bättre humör, man mår bättre överlag, vårkänslorna kommer igång och jag kan inte sluta tänka på A och det är så himla mycket roligare nu att vara ute med Kira. :) Idag var det bara Kira, Chicko, Kurt och Bullit. Annars brukar det vara iaf runt 8 st hundar men flera var inte med dag. Men det var ändå kul eftersom Kira löper så var Chicko och Bullit gäääärna efter henne. Kurt fattade mest absolut ingenting. :P Hehe den lille godingen. :) Träffade på två st powder puff/papillon vovvar också. Liten var världen då vi insåg att hon är mamma till en som är ett år yngre som jag gick på samma skola som när jag var mindre. Hon kände igen mej från orrholmstiden och jag flyttade därifrån när jag var 10. Inte dåligt att känna igen nån så lång tid senare. :P Förhoppningsvis följer dom också med fler gånger. :)





Nu är det bara lite mys i soffan eftersom huvudvärken är igång och vi är lite slitna efter promenaden. :P Hoppas veckan går fort. Saknar ju A. Som jag nu "officiellt" dejtar. :) Happyface!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0