Vissa dagar ska man inte vakna ALLS!

Ännu en sån där dag jag gärna hade hoppat över!
Trött som ett jävla as hela dagen och har tvättat och sprungit i alla jävla trappor i värmen.
Det har plingat i telefonen i ett och inte en lugn stund nästan.
Så med en massa rena kläder, sängkläder, whatever så kände jag att kvällen kan iaf sluta jävligt bra.
TRODDE JAG JA!
Gick in på dass och pinkade och sen gav jag Kira käk.
Max 5 jävla minuter tog detta!
På den tiden har Bixx hunnit skita på golvet och pissat i sängen.
TUR för henne att jag inte hade bäddat rent i sängen innan så nu hänger det bara en blöt bäddmadrass i badrummet och jag har ingenstans att sova.
Matte är JÄTTE glad på Bixx nu.
Till råga på detta så löper ju Kira och leker motorsågsmassakern.
Nemo spyr upp all mat så imorrn ska jag fixa avmaskning.
Det är väl bara jag kvar som ska gå runt och skita på inredningen också!
Nej nu är jag trött, förbannad och ledsen, allt på en gång.
Att vara bipolär! <3
Det är i såna här lägen man vill ha en partner som kan hjälpa en lite så man slipper göra ALLT själv.
Men jag har ju satte mej här själv med en katt och två hundar så jag ska ju inte säga så mycket om det.
Tolka nu inte detta som att jag inte gillar mina djur och dom borde inte vara hos mej och bla bla bla bla.

Jag ÄLSKAR mina djur över allt annat och jag skulle gå under utan dom!
MEN ibland har man lite sämre  dagar, speciellt som sjuk, och då låter det ofta värre än det är.
Så bespara er samtalet till länsstyrelsen eller en massa korkade kommentarer, jag har bara en dålig och jobbig kväll som alla kan ha ibland.

Anyways.
Ska se om jag kan torka madrassen med hårfönen eller nått så jag kanske har nånstans att sova.
Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0