Utväxttrend(!?) och plasticface

Såg nått om denna "utväxttrenden" på blogg.ses startsida. Jag fattar inte?
Ska det vara snyggt att gå runt som en sunkig uteliggare som inte har råd att färga håret eller vadå?!
VART är det snyggt att ha en fet rand efter utväxten?! Jag mår lika dåligt varje gång jag ser detta för det ser bara sunkigt ut. Och nu är det en TREND?! Jisses folk vart är världen på väg?!


Anyway. Dagen har varit seg och jobbig. Inget har varit kul alls. Tills jag kom till affären. :D
Gick ut med Bixx först i vanlig ordning för att slippa ta med henne till affären plus att hon samtidigt ensamhetstränas den lilla stunden jag och Kira är iväg. Så jag satte Kira utanför affären. Ja jag kan göra det för hon tillåter inte att nån annan än jag tar loss henne. Hon sitter såklart på ordentligt avstånd från dörren så ingen ska gå förbi henne då hon är ganska vaktig av sej. Absolut INTE farlig men jag är hellre på den säkra sidan och sätter henne där hon alltid sitter bra. :)
Gick in för att handla det jag skulle ha vilket bara var några småsaker så det gick ganska fort. Väl inne ser jag fröken plast med hennes familj.
Tänkte att nu får jag förbereda mej för skit men hon såg mej väl inte. :P
Gick och betalade osv och gick ut.
Varav jag då ser att hon ställer sej med sin son vid den stängda kassan vid fönstret. Antagligen endast för att stå där och glo på min fina, underbara rottweiler och snacka skit om henne. ÄLSKAR svenska avundsjukan! ;)
Men jag tog loss Kira, tog kassen och gick. Hon stog kvar och glodde så jag trodde ögonen skulle hoppa ur men hon får väl stå och titta på min underbara hund och vara avundsjuk så mycket hon bara orkar. :P
Själv gick jag därifrån med ett flin från öra till öra. :)
Medans hennes 2 "kamphundar" hoppar omkring lösa i bilen och skäller och har sej.
Hon blir hysterisk på mej för att hennes son skrämde upp min hund för ett år sen så hon flög upp och skällde på honom. Men det där med att ha lösa hundar i bilen som inte ens kan bete sej är väl HELT okej?! Hahahahahaha! Rena komedin! Man slutar aldrig garva! :P Hon verkar ju inte ens förstå att hon kan ha ihjäl sej själv och sin familj genom att ha lösa hundar i bilen den dagen dom krockar. Men hon är väl perfekt medans alla andra gör helt fel. ;)
Nej man blir aldrig perfekt oavsett hur mycket plast man stoppar in i kroppen. ;) Stackars! Man tycker på ett sätt synd om folk men ändå kan man bara aldrig sluta skratta åt hur fruktansvärt tappade människor kan vara. :D

Jag skulle också vara avundsjuk om nån annan hade min goa hund. :)
Här med lille Wilma som äter chips framför nosen på Kira. Och Kira? Hon bara tittade och funderade på om Wilma skulle tappa nått på golvet. Hon FÖRSÖKTE inte ens smyga sej fram och ta nått chips ifrån henne.
Detta var inte många dagar efter att fröken plast härjade om att min hund var så farlig och aggressiv mot barn osv. JOMENVISST!





Nu lite mys framför tvn innan det blir käk. Det vankas pyttipanna som jag inte har ätit på läääääänge. Sen jobb 22-04. Helt okej fredag ändå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0