Teflonminne, hej!

Och jag fortsätter att glömma hoppa in här. :P
Har ju så mycket annat nu med jobb, hundar och skräp. :P

Lilla pirayan växer som ogräs och jag tror hon blir större för varje dag som går. :P Dom var ju och lekte hos hundvakten några dagar förra veckan och jag trodde nästan det var en annan hund jag fick hem. :P T.o.m Bixx var stendöd och såg dessutom större ut. :P Ojojojojoj hon, Kira och Kurt hade öst på som tusan och lekt. :) Så min dvärgpinscherVALP och rottistik sov som 2 klubbade sälar fram till igår (måndag) eftermiddag. Hundar som annars har energi och grejer var helt utmattade av all lek. :P Gött att dom trivs så bra där och så har dom ju hus med staket runt så dom kan springa fritt. :) Det kan dom ju tyvärr inte här när jag bor i lägenhet. Kira speciellt som låtsas som att hon blivit döv och inte lyssnar på matte. :P Bixx kan jag dock ha lös men med tanke på vissa bitterfittor på gården så hoppar vi över det. :P

Min "stora" lilla tjej ligger och sover gott ihop med fjärrkontrollen. :P


Och Kira är verkligen en helt annan hund sen Bixx kom till oss. Mycket gladare och verkar må bättre överlag. Gillar att jag kunde läsa henne och insåg att hon ville nog ha en hundkompis istället för den där tråkiga katten. :P Finns inget bättre just nu än att ha mina 3 godingar. :) Dom är allt jag behöver! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0