Spännande spännande! ;)

Ja detta kommer bli väldigt spännande och jag längtar faktiskt. :P
I månadsskiftet nov-dec (senast) kommer jag att flytta. Visserligen bara en mil härifrån men ändå till ett mycket trevligare ställe utan idiotier, plastbrudar, alkisar och pundare. :) Jag och mina 3 godingar kommer bo i en liten stuga nära andra vänner och vovvar. :)
Bara det gör allt mycket trevligare när man kommer bli omringad av systrarna strömberg med MASSOR med hundar. :)
B.la ett kullsyskon till Bixx, ett par halvsyskon från annan kul, rottisar, grand danois och amstaff. :) Blir myspys det!
Hoppas nån tar över min lägenhet fortare så jag får flytta in tidigare. :)
Ett mysigt litet krypin där jag är säker på att vi kommer trivas gott. :) Kan vi gå på hundpromenader som heter duga med allas vovvar och jag kan få hjälp med mina så fort det är nått och man behöver fråga coachen om råd. :) Hehehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0