Pissdag deluxe!

Vaknade till och halsen är fortfarande paj och gör ont.
Sen dök åskan på lite och det mullrade. Förvisso inget dåligt men det kommer bara mesigt muller, aldrig rejäla smällar.
Mensvärk på det.
Ingen choklad hemma vilket är nödvändigt när iaf jag går in i denna veckan. :P
Inga värktabletter hemma (TACK grannen!).
En sjuhelvetes jävla massa hällregn.
Huvudvärk.
Fotade massa på hundarna och katten, trodde jag, tills jag insåg att minneskortet inte var i.
Låste ytterdörren när jag gick ut och rev upp ena knogen på nån metallflisa som stack ut.
Stekte bacon, som small och skvätte ner hela mej med ganska varmt fett.
Skulle handla, räckte inte till frukost.
Inte mycket kontakt med H som har verkat död eller nått. :P

Kan nog komma på nått mer men jag orkar inte ens tänka. :P Hahahaha! Jag fick iaf lite choklad och värktabletter så jag överlever dessa dagar med blodbad, kaos och smärta. :P Stackars katt! Tur han är kastrerad så han inte är helt manlig som lever med 2 tikar och ett mänskligt fruntimmer. :P


Har annars haft en okej dag och njutit av att gå runt i min städade och rena lägenhet. :) Imorrn blir det lugnt och mer vila för halsen. Till helgen blir det jobb och även en tur till Lillerud med Bixx förhoppningsvis och kolla läget där. :) Se hur lite utställningar och så går till så vi vet hur vi ska bete oss när det är dags. :) Men just nu är det hög mysfaktor här hemma i soffan framför The fast and the furious Tokyo drift på 6an. Eller ja. Bixx ligger i andra änden och biter sönder nån leksak, Kira ligger på golvet bakom soffan och katten breder ut sej i sängen. :P Haha! Bixx brukar ju som dom flesta små hundar bjäbba väldigt när hon försöker skälla ibland. Men att hon SÄGER "Bjäbb" var något nytt. :P Man skrattar gott åt hennes påhitt. :D Hehehe.

Min goa tiger Nemo. :)




Och Kira min fina. :)




Och min lilla piraya Bixx såklart. :)




Vad vore jag utan er?! Ni är mitt allt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0