Busy as usual

Bläk! Jobb, jobb, jobb, jobb och ännu mer jäkla jobb! :P Tackar alla övre makter för oxhälja i månadsskiftet då jag blir ledig hela helgen. :) Då tar jag med 2 av mina 3 huliganer upp till mormor och stannar där över helgen. Skönt att komma hemifrån lite och shoppa billiga strumpor. :P Hahaha! Men mellan allt jobb så slänger jag in en ny bild från idag på mina 2 godingar. :) Sen blir det natten och se om man får sova. Sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt trött än efter en 3 timmars tur i skogen i lördags. Hur många timmar jag rensade svamp vill jag inte ens gissa. Ett antal timmar både lördag och söndag. Slut-i-kroppen.nu! :P




Mina gofdingar idag när dom busade. :) Lyckas alltid få roliga kort på Bixx. :D Hehehe!

Nu; zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Kira sover redan i soffan, Nemo nånstans i köket eller hallen och Bixx har krupit ner under täcket bakom min rygg. Night'yall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0