Ännu ett tråkigt inlägg

Ja ni är väl inte många som läser så att påstå att bloggen är rolig är ju att vara lite ironisk. :P
För vem sjutton läser min blogg liksom? Phew! :P

Anyways. Idag frdag blir Bixxenfisen 15 veckor gammal. Stooooor tjej som idag väger 3,3 kg. Mmm JÄTTE stor tänker ni men hon vägde ju inte ens 2 kg när hon kom till mej så det är stort om man jämför med då. :P Och imorgon lördag har hon bott hos mej i 7 veckor. Tiden går fort när man har "roligt" (läs; springer runt och torkar kiss, plockar upp söndertuggade saker och springer i trappor 4938553409859 ggr/dag för att rasta valp). :P Men så mycket kärlek som hon ger mellan allt bus och påhitt så ångrar jag inte henne en sekund! :) T.o.m Nemo börjar acceptera henne mer och leker gärna med henne. :P Hehehe.

Så idag fick Bixxen en liten kul grej på posten. Gissa om matte garvade så hon var lika grön som overallen! ;D





Hon tyckte att det var vääääääldigt konstigt att gå omkring med den där på sej och så såg hon ju inget när luvan var dragen helt över huvudet. HIMMEL så jag garvade! :D Nemo undrade vad i hela helsicke som hänt med Bixx och Kira brydde sej inte alls. Underbara djur! :D Hehehe.


Annars? Näää men har väl jobbat. Medans det har varit rent hällregn ute flera gånger om. Lagomt trist och deppig torsdag men ändå okej. Nu är det helg. Oxhälja är på g hela helgen och det är den gången vi brukar samlas hela familjen och umgås hemma hos mormor. Jag har inte ens råd med buss till karlstad och sen hem från karlstad så jag kan åka med moster upp och ner tillbaka så jag får stanna hemma. Inga 12 par strumpor för 100:-, godisremmar och grejer till djuren i år. :( Hade ändå inte råd att köpa nått så kan ju lika gärna stanna hemma. Passar på att jobba lite så jag kanske överlever i oktober. Tur jag fyller år då så jag får in några extra kronor. Sen blir det nog hej soc igen. SUCK! På lördag är det rockabillykryssning som är to die for. Men den kan jag bara drömma om till kanske nästa år. Nej nu blev allt jävligt tråkigt så jag går tillbaka till att smsa med H och hivar ut hundarna så jag kan sova istället. :P

Night'yall!

Kommentarer
Postat av: Linzy

Ha ha. I början var det skönt. Nu är det bara hemskt. Men det kanske vänder snart igen ;) Hoppas det för annars förstår jag inte hur jag ska orka göra mitt chestpiece.

2012-08-31 @ 11:55:31
URL: http://www.systerdekadens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0