All I want for....................................... Is?

You? Nu? Tack! :P

Nej men alltså nu är jag faktiskt trött på detta. Det är fruktansvärt tråkigt att man sitter här, snart 25 bast, helt ensam människa och mitt sällskap är mina 2 hundar och min katt. Jag vill ha en karl, en man! Någon som kan tycka om mej för den jag är. Som visar att han tycker om mej. Som jag kan mysa med och längta efter när vi är ifrån varandra. Någon att bara få en varm kram av som sprider kärlek i hela kroppen. Någon som verkligen uppskattar en och vill vara med just MEJ. Jag vill slå mej till ro sakta men säkert. Skaffa en karl jag vill dela mitt liv med. Starta ett liv ihop. Sambos och den där biten. Senare skaffa barn. Binda sej osv osv osv.

Men så sitter jag här i min relativt stora men sunkiga 1a med 2 hundar och en katt. Så singel jag kan bli och det ser rejält dött ut. Eller ja, jag har ju träffat H. Men väldigt lite så där vill jag inte fundera för mycket på vad som kan hända osv. Och så är det ju det där med muren för att man inte vill bli sårad IGEN. Jag vill inte gå igenom det jag gick igenom i våras igen. Det var fruktansvärt länge sen jag kände mej så sårad och bara bortkastad av något jag verkligen trodde och hoppades på. Nej ingen repris på den tack!

Men H då. Han är ju sådär bra. En såndär som har allt ordnat för sej och jag borde ju hitta en sån karl. Jobb, hus osv osv. Hus som faktiskt ligger något stenkast ifrån min mamma t.o.m och jag skulle ju faktiskt gärna vilja bo i den orten för att kunna träffa mamma och syskonen mer. Just nu är det lite svårt med allt bussåkande och jag kan inte ta med Kira sen hon och mammas hund blev ovänner. Men vi får se vad som händer där. Dä spörs som vi säger i Värmland. :P


Nu ska jag fortsätta mysa ner mej med mina godingar innan vi tar kvällen om typisch en halvtimme. Trött som busen! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0