Tröttare par får ni leta efter. :P

Igår vart det mek med bil, bb och sova gärnet. Kira var inte lika jobbig inatt som förra gången så sova fick vi iaf. Gjorde en god gärning igår också och överraskade A med att ta disken när han duschade. Stackarn hade jobbat hela dagen sen mekat bil och vi var inte hemma förrän strax innan 22. Så jag tyckte att han kunde få slippa disken iaf. Och så har jag pysslat med bil för första gången. Okej jag skruvade fast en skruv för att tankröret skulle sitta på plats men jag blev ju faktiskt lortig på typ 2 fingrar. :P haha!!! Tur A är såpass bilintresserad så han kan lära mej allt. :)


Idag var jag en duktig brud och klev upp tidigt. Kl 6 var det bara att kravla upp ut sängen och härja innan vi åkte iväg. Medans A blev klar inne så hann jag pinka Kira och skrapa rutor. Himmel så kallt det vart! Dagens goda gärning gjord så nu blir det hem och vila lite innan det bär av på ärenden och träning i stan senare. :)


Kira var JÄÄÄÄÄÄTTE nyfiken och ville också meka bil. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0