Pls end this day

Idag har jag en sån där dag då jag inte vet om jag ska vara arg, ledsen eller glad. Jag är arg som faan på morfar och Jenni för att dom är borta. Själviskt, jag vet. Jag är ledsen över att dom är borta och för att jag är på väg hem från A. Hinner verkligen sakna honom redan när jag säger hej då. Glad är jag däremot över att det var en kul kväll igår och för att jag fick träffa kidsen och As föräldrar. Jätte gulliga och trevliga. :)

Jag botar det med en kebabtallrik med extra sås, påskmust och glass istället. Tack gode för att jag kan skylla på träningen och kostschemat nu när jag inte kommer dricka på ett tag. Det är faan inte värt det när man mår som en överkörd daggmask dagen efter. :P


Kommentarer
Postat av: Maria

Känner dig knappt vi har väl setts på dansgolvet några gånger, men tycker om att läsa det du skriver, jag har en dotter som mår ungefär som du och förstår precis hur du har det, ja det kan jag väl inte egentligen men fattar lite i alla fall. Du ska veta att jag tycker du är otroligt stark som står på dig och tar så väl hand om din hund, bara älskar se era bilder. Kram på dig

2012-04-08 @ 21:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0