I'm back...... for now

Ingen längre paus härifrån men det var skönt. Skönt att bara få vara och bry sej om alla andra problem istället för att försöka klämma in bloggen också. S-U-C-K! Whatever. Det kommer bli så bra så. :)


Tänkte iaf meddela att jag har fått kostschemat nu. :) Ska handla in det sista som behövs nu under veckan så ska jag börja köra från måndag tänkte jag. Ska bli GRYMT spännande och detta kommer att kunna följas både hos mej och H som hjälper mej. Länk till hans blogg kommer senare. :)


Nu ska jag ut och pinka en gnällig hund och försöka smälta allt som ska ner i min mage varje dag. Ja det ska som sagt bli grymt spännande iaf. Nu jäklar är jag på g och det kommer gå så jäkla bra med hjälp från ett pro. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0