Hard working

Har haft en grymt upptagen dag idag med både skratt och gråt. Sov lite för länge idag eftersom jag somnade 5-6 nån gång imorse. Sen vart jag bara nere och mådde inte bra alls så jag kom inte riktigt igång med städningen. Sen började jag tvätta och A kom förbi så vi kunde prata ut om saker. Jag jag bölade som en unge i vanlig ordning. Men jag tror vi kom fram till bra grejer så får vi se vad framtiden visar. Sen vart det städa, tvätta, städa, tvätta, diska, städa, laga jävligt mycket mat och packa. Puh! Nu vill jag bara lägga mej ner och självdö lite i 7,5 timmar tills Kira ska hämtas. Tur man kan sova på bussen sen. Buss till Sthlm tar ju liiiite tid. BLÄ! Men men.


Nighty y'all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0