Die just a little bit

Sockerberoendet som avtar, "wermland forever" och ett illamående som kunde skippas. Jo men vilken härlig kväll! :P


Jag är inte sugen på att göra nånting överhuvudtaget just nu och min kropp strejkar. Abstinensen är olidlig och min kropp försöker ställa om sej. Det lär vara tufft några dagar men det får jag ta. Nu JÄVLAR ska jag komma igång och så enkelt är det! Nackspärren har släppt så imorrn blir det att pumpa, pumpa och pumpa lite till på gymmet. Ska bevisa att jag kan bli en flitig besökare där trots min lathet. :P


Sätta upp post-it lappar får det nog bli. Med uppmuntrande texter som peppar en. Jo det ska jag nog pyssla med nu innan kvällspinken med Kira. Alla sätt är ju bra om det peppar mej extra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0