Crap again!

Har idag vaknat med ett trasigt knä och en nackspärr som heter duga gånger 489573409579 så jag är knappt rörlig idag. Kör dock på med dieten från och med idag ändå och kör på vanlig "vardagsträning" i form av städning (så mycket jag klarar av iaf pga nacken) och promenader med hunden inkl alla helvetestrappor. :P SORRY Henrik! Jag LOVAR att jag ska ha ihjäl nacken och ta mej iväg idag. :P


Här kommer iaf vikt/mått och förebilder för startdagen:

70,8 kg. Ja jag vägde mej för jag vet att jag är byggd av fett, annars vet jag att man bara ska mäta. :P
Överarm 32 cm.
Under brösten 80 cm.
Mage 101 cm.
Rumpa 104 cm.
Lår 66 cm.
Vad 37,5 cm.

And here's some pics (dö inte bara! :P);










JÄVLIGT dåliga bilder, I know. Men jag vet inte om man kan ändra slutartiden på Iphonen och gamla kameran jag har har inte använts på minst ett par år så den strejkar ordentligt. Kom på att jag har en inbyggd i datorn men bilderna är ju sämst som ni ser. Anyways. Ska försöka se till att ta bättre bilder senare bara jag får ordning på allt så ni får följa hur det går för mej. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0