Well. It's time to write.

Ringde till slut supporten och lyckades fixa internet. Jippi! Man känner sej lite naken och nästan exposed utan internet på datorn. :P Hahaha!

Well helgen då. I fredags gjorde jag ingenting. I lördags på morgonen drog jag till stan och umgicks lite med Hanna och Wilma. Kilade på stan lite innan jag åkte hem för dusch, käka och packa med sej grejer. Iväg tillbaka till Hanna och började göra oss iordning och dricka och så. Hade med mej Kira också eftersom jag annars skulle lämna henne väldigt länge och det hade inte funkat. Vi körde på och till slut så kom vi iväg mot stan. Kommer aldrig glömma turken som försökte göra en hoppkick mot Robin men var för kass så han landade bara på rygg på asfalten. Små kaxiga turkar är för roliga. :P Vad vi skrattade åt dom. :D Sen in på Tempel. Hoppade runt bland golven och hinkade dricka och härjade. Hujedamej vad mycket dricka det gick ner! :P Till slut kom David och hans kompis och jag och Hanna fick en tequila var. En tequila för mycket helt klart! :P Den gjorde att min mage mådde sådär men till slut så gav det med sej. :P Mer härj på golven och till slut vart det stängningsdags. Drog vidare mot Max (vet inte om vi gick, åkte taxi eller whatever), sen till gruvlyckan för att sova lite medans det spelades tv-spel och sen vidare mot sömn. :P

Sov länge och vaknade relativt pigg och lycklig trots den extrema karatefyllan. :P Skulle dra mej hemåt och då kom bakfyllan ikapp mej. Och jag som aldrig blir bakfull. Men men. Det var bara att lida sej igenom bussresor hem till Hanna så jag fick lägga mej där och dö lite. Mysa lite med Kira som saknat sin mamma (som du hade rätt om D :P) och dricka te tills jag blev människa igen. :P Senare under kvällen blev det filmer och chips och dipp med Hanna och Wilma. Till slut orkade jag dra mej hemåt med 23 bussen från stan och åkte hem och la mej för att dö igen hemma. :P

Kan bara konstatera att jag hade en grymt kul lördagkväll/natt även om jag mådde som en överkörd rutten fisk dagen efter. :P Och jag hoppas det blir fler såna roliga utekvällar utan snefyllor och bråk och annat skräp. Det var första gången på VÄLDIGT länge jag log och hade kul på riktigt från start till slut. :P


Nu däremot ska jag ta ut Kira på en tidig sista-kissen-för-kvällen eftersom vi ska upp tidigt imorrn. Tänkte åka vid 9.30 för att uträtta lite ärenden i stan och sen hem och tvätta. Jippi vad kul! :P Tänkte se om det fanns tid under helgen istället för att slippa stressa imorrn men det fanns bara måndag eller tisdag först. Skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0