Slut.Som.Människa

Fy sjutton vilken dag! Somnade inte förrän runt 5-6 imorse och vaknade sen kl 9 av att Ann ringde och dom skulle åka en halvtimme senare. Så det var bara att kasta sej i duschen, slänga i sej en riskaka med keso och lite te och sticka ut när dom kom. Iväg med Ann, Roland, Chicko och Kira och sprang i grusgropar vid Trossnäs och så fick dom bada lite. Gissa om både jag och Kira kommer sova gott inatt! :)

Sen drog jag med till Grums. Tog bussen in till stan därifrån och hälsade på David på en kopp lyxkaffe och en halv muffin. Ja jag blev erbjuden hela men tyckte att det räckte med halva sen jag ändrat kosten och så så jag ska bli nyttig. :P Himla gott kaffe och sällskap. :) Och jag hoppas att den lilla presenten var helt okej även om det inte var varken speciellt eller dyrt. Och jag är säker på att dom kommer se bättre ut än dom där spygröna på bordet. ;) Hehehe.

Sen iväg till Hanna och dumpade Kira. Iväg med Hanna och Ebba ner mot stan där vi alla 3 fick vara med på en liten chokladprovning. 2 st 66% och 2 st 70%. Jag gillar inte mörk choklad men den sista vi provade var riktigt god! :) Sen fick vi prova 3 olika praliner. En med ölganach i som smakade BLÄ. En med chili och ananas i. Smakade ännu värre och var stark som tusan. Och en med tranbärsganach och tranbärsflingor utanpå. Den var helt okej men inget man äter mer än en av. :P

Sen vart det käk på subway och Ebba var trött och inte lyckligast i stan. Så vi hyrde 2 cyklar och cyklade (ja, JAG cyklade :P) och skjutsade hem Ebba. Sen kilade vi ner tillbaka på stan och där gick vi till klockan var typ 20. Jisses vad jag har vandrat idag! Sen hade Kira ätit en massa kyckling så Hanna sa åt mej att ge henne sparris som kan "kapsla in" benen hon fått i sej så hon kanske klarar sej utan besvär. Håll tummarna! Hon mår bra nu iaf och sover så gott så det är nog ingen fara. :) Jag och Hanna fixade också nått "kompiskort" på Njoy. Så nu jäklar ska vi bli 2 hotta brudar och jävlar vad vi ska köra på! :D

Fick iaf med mej en snygg klänning hem som det var massa rea på och grejer så den var nästan gratis. :P Sen köpte jag inget direkt eftersom jag inte har den ekonomin eller palla köpa saker bara för att. Så nu har jag slängt i mej ett par riskakor med keso och ska dricka upp mitt te så ska jag sova såååååååååååååååå gott sen. Har inget planerat imorrn förutom tvätta 12-16 så det blir en soft dag och sovmorgon för både mej och Kira. Om hon inte väcker mej tidigt då. Tur att hon är såpass duktig att hon kommer och väcker mej om det krisar med blåsan. :P Sen så blir det eventuellt utgång på lördag. Hoppas! :) För en gångs skull mår jag bra när jag är ute och det är riktigt kul. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0