Pics från helgen

Just det ja. Glömde ju slänga in myspys bilder från helgen. :P Än så länge slänger jag in några på mitt farliga monster Kira. Ni vet hon som skulle attackera en unge och döda den. :P Hahaha!

Jag och Wilma kollar på Ronny och Ragge. Hon förstår nog inte mycket men älskar det ändå. :D



Dagen-efter-årets-fylla myser vi med chips och dipp. :) Kira är glad över att Wilma kom och älskar att bli kliad av Hanna. :D


Och självklart älskar ju Wilma Kira lika mycket tillbaka. :) Kira är dock lite avis på all chips som Wilma får men försöker inte ens ta det ifrån henne. Godingarna! :D



Aggressiv hund va? :P Hehehe. Well nu ska jag och mitt monster ut på en liten tur innan det är dags att plocka upp tvätten. Sen får vi väl se vad som händer ikväll men det lutar åt att diska och städa. YEY fredag! :P Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0