My life, my love

Har ungefär lika tråkigt ikväll som igår kväll. Och det får väl bli att sova hyfsat tidigt eftersom jag inte har nått roligare för mej. Tänkte ju dammsuga osv idag men tar det imorrn istället eftersom klockan redan sprungit iväg.

Lyckades slumra till idag under förmiddagen. Drömde en massa konstigt. B.la att Kira satt fast utanför en kiosk och medans jag var inne i kiosen så flyttade den sej nåra meter. Detta var p.g.a en liten svart hund som var stört galen och härjade med Kira så i allt bråk så flyttade sej huset. Hunden bet näst intill ihjäl Kira också så allt jag fann var en döende och sönderbiten hund. Jag hade inte råd med veterinär och mådde skit. Fick tag på den svarta lilla hunden som bet mej i handen och sen avlivades med en kniv i halsen som vreds om. Vaknade av att jag var helt förstörd och hade panik. Trodde jag skulle skrika rakt ut och börja grina innan jag insåg att det var en dröm och att Kira låg på golvet och sov helt oskadd. Men fy fasen alltså! Det är inget jag vill uppleva igen!

Min fina älskling. <3



Idag kände jag mej lite uttittat av min fishund också. Undrar varför?! :P Hehehe!



Tycker också att det är himla dumt att Hanna och kidsen flyttade såna här kvällar när man har tråkigt. :P Saknar dom ju. Men men. Får åka in och hälsa på så fort Kira slutat löpa med tanke på att hon stökar ner så in i helskotta. Tamponger för hundar? :P Hehehe.


En kväll/natt jag aldrig kommer glömma med världens bästa Hanna och andra underbara människor en grym utekväll. :D



And we love it! ;D





Är lite irriterad på att något jag inte valt/väljer håller på att hända. Jag vill inte hoppas på för mycket. Men vad gör man när fjärilen är där? Hehe.


Btw J, jag har inte haft rött hår sen i somras. Har varit svarthårig i iaf ett par månader nu tippar jag på. Tills i förrgår. :P

Kommentarer
Postat av: J

Aha påsåvis, brunt,svart, eller rött spelar fan ingen roll jag vill äta upp dig ändå.. ;)

2011-09-20 @ 20:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0