My heart burns

Jonna! Vill bara att du ska veta att jag finns här för dej oavsett vad som hänt tidigare. Kan förstå att allt känns förjävligt och jag kan inte ens tänka mej hur jobbigt det är. Om du känner att du behöver prata, ses, behöver barnvakt så du får egentid, gråta mot en axel eller vad som helt, exakt VAD SOM HELST så kommentera med din msn, mail, nummer vad du vill (godkänner inte isåfall så andra ser det). Jag finns här för dej!


Unnade mej bakad potatis med röra idag. Så nu mer kan jag rulla fram istället för att passa bussar. Hujedamej så mätt! Snart fixa hår så jag inte ser ut som muppen själv imorrn på stan. In och gå runt lite med Hanna och kika och sen eventuellt snaska sushi. Sweet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0