It's okey now

Svar på kommentaren till senaste inlägget: Jag kanske skriver en hel del om dom mörka delarna i mitt liv. Det kan bero på att en väldigt stor del av min vardag är mörk och det är det jag främst behöver skriva av mej om. Sen så tycker inte jag att det är fel att ägna inlägg åt bortgångna vänner/familjemedlemmar/ex osv osv. Tycker du att min blogg är för mörk så kanske du inte ska läsa. Det väljer du ju själv. Men jag ska försöka skriva om lite mer ljusare grejer. Men det är svårt när man är sjuk på det sättet jag är att se dom ljusa tillfällena och händelserna i livet. Jag kan inte ta åt mej av sånt även om jag vet att det händer. T.ex det finns nån jag är intresserad av. Vilket är en ljus grej. Men sen sätter min hjärna igång och det blir mörkt och jag tänker bara att han ändå inte vill nått med mej så det kommer bli ännu ett fall där jag är intresserad och det inte är ömsesidigt. Jag ska försöka, absolut. Men det är svårt.


Har för övrigt inte sovit nått inatt heller. Typ 7-8 lyckades jag få lite lite vila imorse. Fick blunda med ljudet av på mobilen och tecknat på tvn så jag kunde få slappna av lite. Imorse mådde jag inte okej alls och visste inte om jag skulle spy eller svimma. Usch vilken natt! Får ju såna där nätter ibland då jag inte kan somna alls så det är ju inte direkt ovanligt men lite jobbigt när det händer. Men men. Idag fick jag in pengar så jag ska faktiskt unna mej lite bakad potatis med röra denna fredagen. :) Lite fredagsmys hemma för sej själv efter en dryg natt är inte helt fel. :) Imorrn blir det nog att åka in till Hanna och hälsa på också. :) Vad vore jag utan henne och barnen? Uj det vill jag inte ens fundera på. :P Dom är verkligen underbara människor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0