And he did it again

Puh! En heldag hemma och söla. Ganska skönt faktiskt. Även om jag vart grymt uttråkad så var det ändå helt okej. Får väl se om det händer nått roligare imorrn. :P

Igår var jag iaf upp till mor och syskon och höll syskonen sällskap medans mamma hade danskurs. Jag och lillasyster gick och köpte presenter till mamma. Hon fick en förpackning toapapper, te och kaffe. :D Så idag blir mammsen tydligen 23 år enligt lillasyster. Att jag blir 24 i oktober var väl en annan femma. :P Haha! Så grattis igen till världens bästa mamma23 årsdagen! :D

Förresten. Igår tutade det igen. Lite lätt och lite snabbt men det gjorde klart min dag gladare. :) Låg och vilade lite till en film så hörde jag det. Happyface. ^^

Tack Eriiza för din kommentar! Det känns bra att det faktiskt finns nån på min sida i detta. Speciellt när hon i sin egna blogg ljuger och utelämnar info.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0