Time to play!

Idag har det gått runt mycket i huvudet. Saker som skulle grejas med i stan. Funderade på om det hänt A nått eller om han inte ville prata med mej mer. Jag fick ett livstecken till slut och jag kunde andas ut. :)

Färgade håret med syoss intensivt röda färg. Satte sej sådär längre ut p.g.à blekningen/slitet hår osv. Men det ska ändå bara vara en grundfärg så jag inte blir neon rosa den när min poppy red färg går ur. :) och så diskuterade jag och Linnea sidecuts lite. Så jag ska gå lös sen med hårsaxen. Försöka se lite hawt ut på min födelsedag imorrn även om det inte kommer hända ett skit och enda personen jag träffar är min beloved Jhna. <3 bättre än att sitta hemma iaf. :) imorrn ska vi kramas bby!


Oh yeah! Miss redhead is back! ;D again. :P


Oh just det ja. 17 dagar kvar tills jag leker 14-åring på hardcore superstar spelningen. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0