They made my night

Ja jäklar. Hela fredagen och lördagen var det tänkt att jag skulle ut på lördagen. Tänkte att det styr upp sej på lördagen med vem osv men plötsligt skulle absolut ingen ut. Så jag la mej i sängen framför tvn med nyrakade ben och nästan färdig att dra. Det enda som skulle i var löshåret och på med ansiktet. Men det verkade dödfött så jag gav upp och blev opepp. Plötsligt som sänt från himlen kommer ett sms från Sandy som ändå är lite sugen på nöjes. Och där skulle ju Renegade Five och Dead by April spela så jag tvekade inte på att tacka ja. :) Var bara att slänga i löshåret, på med ansiktet, dricka vin och leta hundvakt samtidigt. Tur man är fruntimmer och kan multitaska! ;) Fick tag på Marie som kunde ta henne och plocka upp oss i stan vid 21. Så så blev det och jag dök in hos Sandy runt 21.30. Där satt hon med Coffe och tjötade och vi försökte komma igång lite med alkoholen då vi tyckte att vi var väldigt nyktra. :P Gick iväg till Micke & co och träffade mer folk där och fortsatte hällandet. Till slut tyckte vi att det var nog dags att kila runt 23.30 tror jag klockan var.




Kom in på nöjes. Såg kul folk. Väntade på spelningen som var närmare en timme sen. :O Renegade Five hade vi redan missat så jag skulle bara få dregla över DBA. ;) Spelningen kom och mitt i så gick vi till rökrummet då jag självklart missat min favoritlåt. Awsome! Men jag fick se dom iaf, köpte ett kort på dom och fick autografer av 2 som dök upp och fick ett par bilder på mej och världens snyggaste Jimmie. ;D Kvällen var gjord men skulle ändå blir bättre. :P Och Sandy, bästa Sandy som hängde kvar för att jag skulle få autografer och fota mej med Jimmie för min skull. Löv u!




Det vankades efterfest men jag hoppade över och gick istället ner mot stan. Hade D i telefonen hela vägen som försökte förklara vart han var. Kom till torget och precis då såg jag honom. Han blev förvånad över att jag hittade honom men han sa att det stog nån och spelade dragspel bara några meter bort och 2 sekunder innan gick jag precis förbi så så svårt var det inte. Sen var han den enda jag kunde se som stog och kramade en lyktstolpe. ;) Den synen kommer jag aldrig glömma! :D Hahahaha! Stog där och tjötade ett tag och grabben släpper inte lykstolpen om det så gällde liv eller död. Herre gud! Märkligt att jag inte hade träningsvärk i magmusklerna efter att jag garvat så åt stackaren. :P Ojojoj vad kul jag hade den kvällen trots att jag aldrig lyckades bli full. :P Hahaha!


Dagen efter var det bara att kila till Rud och Marie där min älskade Kira fanns. Var halvdöd och svintrött men fick höra att Fredrik var på g hem och det vankades pizza. Så jag blev kvar och käkade och sen under kvällen åkte vi hem. Lite sliten vart man trots att man var relativt nykter och inte ens var på efterfest. Shit happens! :P


Så nu blir det Cube filmerna och sen ta kvällen. Imorrn ska jag och Kira åka redan kl. 7.30 så hon får åka till Hanna och jag ska med Linnea till arvika och hålla handen när hon gaddar sej. :P Hehe. Sen på kvällen vankas det Zumba med Hanna. Ska bli himla spännande! ;)

Kommentarer
Postat av: Jesper

Grr fan va het du ska vara hela tiden jag vill äta upp dig ;)

2011-10-03 @ 21:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0