Sleep tight. Don't let the bedbugs bite.

Vilken tur att Marie berättade att blogg.se appen finns så jag inte behöver slänga iväg dyra mms när jag kommer på att blogga efter jag har lagt mej. :P smidigt! :)


Igår kom Marie och höll mej sällskap och träffade djuren. Det blev tacos och en massa tjöt. Himla trevligt att nån kommer och hälsar på här. :) idag kom både Marie och fredrik och hjälpte mej att sätta upp en gardinstång i vardagsrummet. Det är ju betong överallt så jag trodde att det skulle vara lika jobbigt där. Men där var det minsann gips eller trä så jag hade kunnat gjort det själv. :P men jag fick iaf hjälp och tur är väl det eftersom jag är så kort och inte har nått högt att stå på. :P tack igen för hjälpen!! :)



Imorrn ska jag och Kira ut på en tur. Iväg till skoghall och hälsa på Jonna och lilleman Jacob en sväng och få träffa Joels lilla grabb. :) sen ska vi till bf A som jag fick chans på häromdagen och hänga lite. Lär vara trött imorrn men tro det eller ej så ligger jag redan i sängen och är redo för att sova. :P är redan trött och seg. Somnade nån gång imorse och sen hade jag jordens huvudvärk och lyckades inte ens vila. Ujuj! Så god natt på er (om det ena är nån som läser) och sov gott! :) Kira säger god natt också som förut låg och sov i korgen med huvudet hängandes utanför och nosen tryckt i golvet. Hon sov så en stund och lyckades uppenbarligen andas ändå. :P tokfia! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0