Säxy redhead

Det är nästan så jag blir lite het på mej själv när jag figgat färgen och sidecuts. ;D aldrig haft sidecuts förut men det är nog nått jag lär fortsätta med. ^^

Iväg till Adam & co och se vad dom pysslar med. :) sitta där och tjöta och umgås ikväll med honom, bob och hans tjej Carro. Ska bli spännande eftersom min och Adams kontakt inte startade så bra när dom drack för ett tag sen. :P haha! Nej då det blir nog så lugnt så. :)


Lite tungt var det att lämna Kira förut också. Stackaren tror väl att jag också ska övergiva henne. :( hon stog i fönstret på övervåningen och kollade på mej och undrade varför hon inte fick följa med. Tur jag får hem henne imorrn igen så jag inte behöver sakna henne allt för mycket. :P och jag vet ju att hon kommer ha det toppen med Roland, ann och chicko. :)


Kommentarer
Postat av: Eriiza

Rött hår är ju bara för snyggt, och du passar riktigt bra i både färgen och frisyren ! =D

2011-10-29 @ 22:04:53
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0