Räcker det inte snart?

Åker precis med bussen från Karlstad och ska hem. Varit hos A sen igår eftermiddag. Var till bolaget, handlade mat och sen hade trevligt. Åt rostas med potatisgratäng, Cole slaw och svampsås. Sjuuuuuuuukt gott och A är grym i köket. :) vi låg sen som 2 strandade valar och orkade knappt andas efter all mat. Sen vart det fler filmer och sova. Idag låg vi och drog oss länge innan vi klev upp och tog en längre promenad och sen inhandlade sen frukost. Åt lite och hamnade i matkoma igen. Tv och film senare var det dags för mej och Kira att åka hemåt.

Jag vet inte. Jag vet ingenting. Men varför skulle jag ha tur? :/


Är sjukt utmattad psykiskt också. Tur jag hade A igår och idag så jag inte brutit ihop. Jag vet inte vad jag ska göra med Kira snart. Men tankarna går helt klart åt det värsta. Jag vill verkligen inte men dom har förstört den här stackars hunden så vidrigt mycket! Hur mycket ska man orka?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0