Pics of my life

Måste ju slänga upp en liiiiten bildbomb på det senaste. Här på min familj, mina älskade, dom jag lever för. <3



Du och jag mot världen hjärtat! <3




Jag och en del av min underbara familj hemma. <3 Leah (andra katten), ödlorna och ormen hamnade inte med på bild. :P




Och älskade, underbara lillebror. <3 Stackaren tyckte att Kira var lite läskig i början när hon vaktade mej. Men idag har dom verkligen blivit bundisar och Kira älskar lillebror. :)

Underbart att se att hon inte alls vaktar mej på samma sätt som förut. Hon förstår väl att jag aldrig kommer lämna henne och skicka henne vidare som alla andra gjort. Hon är som en helt annan hund nu. Det enda hon tycker är jobbigt är ju fulla karlar eller karlar som är påverkade av droger. Men det kan jag förstå. Man blir så varm i hela kroppen och hjärtat när hon kommer så bra överens med lillebror äntligen och hon tyr sej till honom och går dit för att bli kliad. Underbara ni! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0