One year older

Idag påstås det att det är min födelsedag. Att det idag är 24 år sen jag kom ut till världen. Alla grattishälsningar på Facebook börjar strömma in. Först iår var Sandy som fb lurade lite så hon grattade redan en dag i förskott. :P så jag ligger hemma i min säng och ska kolla på senaste fast five filmen. Jag får väl erkänna att jag hade hellre varit hos A nu och umgåtts. Fått kramats lite på min dag. Vi får se om det är okej att jag kommer dit bara en sväng imorrn och får en födelsedagskram. Då hade jag helt klart klarat mej även om jag är ensam. Det enda som står på schemat är att besöka Jhna en sväng om det inte blir några ändringar. Annars blir det en dag i vålberg hemma med hunden och katterna. SUPER KUL!


Gjorde iaf ett ryck med mitt hår och klippte sidecuts. Blev rätt grymt även som syoss röda färg var jävligt dålig. Men nästa blir ju poppy red så det ska nog bli bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0