Let's workout baby

Jo då. Nu har jag och Hanna tagit tag i oss och startat upp vårat kort. Så igår körde vi zumba på nJoy men vi körde endast 40 min av 55 min. Svetten rann och vi var utslagna ändå så det var dugligt. :P Imorrn däremot satsas det på hela passet så imorrn ska det köras 55 min zumba. :) Inga fel! Jag är på g som fasen nu! Och så ska det väl tränas nått under helgen också. Så länge det bara är pass så tänkte jag köra typ 3 st/vecka. Sen när jag börjar varva med styrka osv så blir det ju lite mer men ändå inte för mycket så jag kör slut på mej helt istället. Kommer bli perfekt detta när man ändrar kosten och börjar träna.

Kanske hinner jag t.o.m vara lite het på Hardcore Superstar spelningen 11e november. ;) Hehe. Om inte annat så vill jag iaf se någorlunda fräsch ut min födelsedag. Nu räcker det med tjocka dagar! Tror detta kommer gå kanon! ;) Och det blir ju inge mer party denna månaden heller egentligen. Eventuellt halloween då på nöjes när Sak Noel kommer. Men annars är det lugnt resten av månaden. Och det är väl lika bra så får man verkligen ut max av all träning osv. :)


Igår hann jag knappt komma innanför dörren innan jag slet av mej kläderna och bokstavligt talat kastade mej i sängen. Jisses vad trött jag var! Sen sov jag som en stock hela natten och vaknade dessvärre och kände mej hängig och hade ont i halsen och huvudet. Tur det gav sej så jag orkar med imorrn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0