I'll catch a grenade for you

Nu är jag och Kira på bergvik och väntar på bussen mot skoghall. Iväg till bolaget och lyxa martini ikväll. Sen dumpa kira hos bob som hon ska leka med till imorrn. Lite lyxigt att få umgås med A och slippa tänka på att Kira är hemma och ska ut osv. Få lite "avlastning" som dom säger. :P haha. God mat, underbart sällskap och dom 3 hårbollarna. Man kan ju inte klaga. :)

Igår flyttade reptilerna också. Var schysstare mot dom. :) och imorrn kommer nog en lite grabb hem till oss som jag ska ha tills han fått ett permanent hem. Bara han går ihop med kira så följer han med hem. Kan bli kul för henne att få lite sällskap också. Och han behöver nån med en hård hand som uppfostrar honom ordentligt. Och det kommer jag vara stenhård med. Och jag vet att Kira kommer hjälpa till för det är hon duktig på med yngre hundar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0