Good days

Jo då. Har haft några bra dagar faktiskt. :P Mycket tjöt på msn och grejer. :P Efter mitt och As samtal som slutade väldigt illa så bestämde jag mej för ett par dagar sen och skicka ett sms. Jag var inte ute efter en ursäkt utan jag ville bara poängtera att det är trevligare att vara vänner än ovänner. Att jag sen fick ett par ursäkter var bara ett plus som visade att han nog inte var så illa som han fick sej att framstå i telefonen. :P Så många timmars tjöt osv senare så inser jag att det där är nog en sån kille jag skulle trivas kanon med. En som äntligen verkar vara seriös och inget svin eller en skitunge som bara ska bete sej. Så jag sa att jag skulle minsann fria till honom längre fram men han var inte för giftermål så jag sa att jag fick väl fråga chans då. Han tyckte att jag skulle posta det när det bara var 10 min kvar tills postlådan skulle tömmas och jag hade inte hunnit. Så jag filade ihop nått i paint istället. :P




Så nu grabbar är era chanser borta. För jag har fått chans på A och vi är jätte kära. :D Hahahaha! Sötboll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0