Good day

Inatt blev det inte överdrivet mycket sömn. Imorse klev man upp tidigt och duschade osv. Stressad som aset blev jag klar till 9 då jag insåg att bussen går inte 9.30 utan 10. Så det var bara att sitta och uggla en stund. Ner till bussen och köpte bajspåsar på vägen.


Iväg till skoghall. Kändes sjukt fel att sitta i en buss till skoghall precis som förr. :P kom fram och lyckades till slut lokalisera mej fram till Jonna. Kom in och fick se lilleman. Han är verkligen pappa upp i dagen! :) söt-Jacob. :) tjötade, drack kaffe som Kira välte ut och tjötade lite till. Trotts en hel del tråkigt så är det fruktansvärt kul att kunna prata och umgås med Jonna igen. Hon var ju min bästa vän förr. Underbart! :) har saknat våra tider. :P


Sen bar det ner mot A som hade "försovit" sej och stressat igenom dagen. Men jag hittade dit och han stängde in dom stackars missarna i badrummet eftersom Kira är sådär med nya katter. Kira däremot fäste sej vid A direkt och tyckte att han var bäst som klappade och kliade på henne heeeeeela tiden. :P hehe. Vart iaf en film, långpromenad, middag och tv. En helt klart godkänd dag och kväll! :) så nu är jag och Kira på väg hem och ska soooova! :) imorrn blir det ett par snabba ärenden i stan och annars blir det lugnt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0