Butterflies

I can't help falling in love with you.


Kan inte styra mej. Jag blir som en liten tonåring på nytt. Bara att se ditt namn får mej att le och jag ler ännu mer när vi pratar. Jag gillar inte att börja tycka om nån jag egentligen inte borde tycka om och så kan jag inte styra det. Det är grymt jobbigt. Men det är väl bara att glida med och se vad som händer. Även om jag vet att det aldrig kommer hända nått.


Tog en helg hos mor och syskonen. Orkade inte sitta hemma och mögla hela helgen igen så jag slängde med mej Kira och drog. Så nu sitter jag här och glor på tv4 play eftersom FABO pajat alla tv-kanaler. Usch! Att klara sej på 1an, 2an, 4an, 6an och kanal 12 är INTE OKEJ!! Skit samma. Jag dör inte och jag åker ju ändå hem imorrn till mina tv-kanaler :P Varit en slapp och dålig helg men jag tar igen det med zumba och annat skoj till veckan. :) Berättade för mamma hur jag ändrat kost och träning och allt och hon sa nått i stil med -"Ja men nu måste du väl ha gått ner va?". Även om det bara var ett kilo så var det kul att mamma såg det. :)


Saknar nån att ligga och hålla om ikväll. Nån att få mysa in mej hos och känna värmen hos. Tänk om jag kunde få ligga och lukta på din goa parfym en natt till. -Drömmer mej bort-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0