Breath in breath out

Skönt! Nu kan jag slappna av lite igen. Sjukskriven till årsskiftet så jag behöver inte tänka på det iom soc. Får nog mina kronor idag eller imorrn från soc och jag måste fixa rekvisition till apoteket eftersom jag fick imovane. Äntligen kanske jag kan få ordning på sömnen igen. Inatt sov jag dock okej. Vaknade bara 2-3 gånger under natten och sen kl 8 när nån gasade moped utanför i en timme så kunde jag i te somna om. Men jag sov gott ändå. Låg och tänkte lite. Tyckte att min säng var ensam och tråkig efter att ha legat och kramats i timmar. Men men. Jag får stå ut. Till helgen. :P då ska jag fixa hundvakt och bege mej tillbaka. Kramaskramaskramas. :) se klart predator och en hel hög andra filmer. För första gången på nästan 10 år blir det att spendera en natt på skoghall. Spännande! Hahaha! :P can't wait. Helg snaaart? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0