The hole is getting bigger and smaller at the same time

Don't know what to say, don't know what to write.


Det är tomt här hemma. Från att gå från 2 ödlor, en orm, 2 katter och en hund så har jag nu en katt och en hund kvar. Det är jag, Nemo och Kira kvar. Och det är så tomt. Ingen Leah som kommer och myser men är knäpptyst eftersom hon knappt kan låta. Ingen Leah som kommer och hoppar upp i knät på mej när jag sitter på toaletten och river upp sår på benen. Mitt lilla pucko. <3 Men långt där bak så vet jag att hon har det bra nu. Hon är där hon alltid har trivts och Kira kan slappna av och slippa vara på sin vakt här hemma. Ändå blir bara hålet större av saknaden av min lilla bebis.


Inget besök fick jag i helgen heller av A. Han och minnet gick inte ihop så han mådde inte så bra under helgen. Så jag tog Kira, en väska och drog till mor och syskon istället. Behövde komma hemifrån och ta en liten paus från allt och umgås med dom. Spela massa Wii och JAG gick och la mej först av alla. Jag var så trött och sliten att t.o.m ungarna var uppe efter mej. Gammal? Jag? Neeeeeeeeeeej! :P Så eftersom det nu är en vecka sen vi sågs så hoppas jag att få träffa honom till veckan istället bara han mår bättre. Om inte annat se om jag kan åka dit och hälsa på efter spelningen på fredag. Vet ju att han kommer vara vaken och uppe ändå med sina dygnsrytmer. We'll see. Men min A-absitens börjar öka massor nu så snart måste jag dit eller så får han komma hit. A!.... Jag är kramsjuk! ^^


Nu ska jag ta mina sega ögon och dänga mej i sängen. Se om jag kan få sova bättre inatt. Imorse vaknade jag av att Kira kliade sej frenetiskt och länge i örat. Med tanke på hennes storlek och smidighet så var det knappast tyst och jag låg vaken och kunde inte somna om. Trött vid frukostbordet? Neeeeeeeeeej icke! :P Sen massa spel och härj igen och resan hem. Så nu är jag seg, seg, seg och vill bara lägga mej och sluta ögonen. Undra om jag kommer få höra nått från VC veckan som kommer. Men ni som är inblandade i psykvården i sverige vet ju hur det kommer sluta. Händer inte ett skit! Vad krävs egentligen för att få hjälp? Inte att man går dit, blir sjukskriven och ber om hjälp om och om igen tydligen. Psykvården kunde lika gärna läggas ner helt! Ja jag är en bitterfitta ikväll. Bussresan från Karlstad och hem tog knäcken på mej.


I'm on way way down again. Pretty please pick me up!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0