Sidecuts and darker

Kl vart 19 och jag befann mej i soffan med Kira. Kollade på tv och tyckte väl att jag började bli rastlös. Satte mej upp, la mej ner, satte mej upp och la mej igen osv. Fy sjutton! Har aldrig varit så rastlös tror jag. Som tur var, lite senare, så såg jag att Sandy skrev på fb att hon funderade på sidecut. Vi bestämde att jag slänger med mej saxen och åker in till stan. En snabbdusch, ut med Kira, ge Kira mat och slänga ett par spännen i håret så begav det sej. Kom fram och väntade in att hon skulle plocka upp tvätten och sen åkte saxen fram. Hon måttade ut hur hon ville av det och snipp sa det så vart hon kal på sidan. Bruden vart nervig som 7 och ångesten smög sej nog på lite då hon kollade sej i spegeln och frågade vad sjutton hon gjort i en halvtimme. :P well jag tyckte iaf att det blev kanon och jag hoppas att fröken gillar det bara hon vant sej. ;)


Jisses vad mörkt det börjar bli ut tidigt också. Inte konstigt att man blir rastlös och jävlig när det är mörkt sen länge runt kl 20 och man tror att det är läggdags. Och värre kommer det bli. Hujedamej! Kommer väl bara sova sen mellan turerna ut med Kira. Illa! :P men men. Nu ska jag precis rulla från Karlstad och åka hem, slänga ut Kira på sista turen och sen slockna framför nån film. :)


Idag ställde jag en tuff fråga som jag hatar att ställa ifall jag får ett dåligt svar. Jag fick inget super bra svar men inget dåligt. So the future will tell. :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad ställde du för fråga? Hör av dig om du vill ha bättre svar, kan nog vinkla det till något positivt ",

2011-11-02 @ 23:44:15
URL: http://etthundrafemton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0