Sad sad day

Ja usch. Idag flyttade min älskade fina lilla Leah. Hon mådde inte bra av att bo med hund och Kira kom aldrig överens med henne som med nemo. Så gulliga Marie och Fredrik tar hand om min lilla tjej istället. Så får hon det lugnt och skönt och Kira kan slappna av. Det var helt enkelt bäst för dom båda. Men det känns ju i hjärtat när ens lilla bebis flyttar. Född 30e maj -10. Och jag fick hem henne direkt hon lämnade mamman. Då fick hon plats i min handflata. Hon låg mycket på mitt bröst och sov som liten. Där trivdes hon. Idag är min lilla tjej större men ändå inte så stor som många andra 1,5 åriga kissar. Inte låter hon speciellt mycket heller. Hon kommer alltid att vara en liten pipig goding. :) tack gode Gud för att hon är där jag kan träffa henne massor. Och få veta att hon blir väl omhändertagen. På ett sätt känns det som att jag har misslyckats. Jag vill ju bara göra det bra för alla djur. Ändå vet jag att det nu har löst sej till det bästa och ingen behöver bli avlivad eller så. Men fy sjutton vad jag saknar henne! Längtar SÅ tills jag får träffa henne igen. Eventuellt redan imorrn. Min älskade fina Leah. Glöm aldrig att jag älskar dej hjärtat och jag försökte verkligen! Men nu får du ju det bra och får vara ensam katt och få all uppmärksamhet. Jag är säker på att du kommer ha det perfekt där! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0