My heart just jumped out from my chest

Det är måndag. 4 dagar kvar till Hardcore Superstar. Imorrn ska jag med Pörr till arvika när hon nålar ner lite färg i benet och prata om fredagen I guess. Vi lär sitta där och tagga upp varandra till max. :P Can't wait! Sy om en tisha också till en tubklänning som jag ska ha på lördag. Men jag vet inte hur jag ska ha håret? :O Åt ena sidan? Tuperat lite så det blir en "typ" tuppkam men ändå så det inte står rakt upp? I don't know. Linnea får hjälpa mej med idéer. :)


Pratar med A igen. Stackarn har ju inte mått så bra senaste dagarna. :( Och min A-absitens börjar ge med sej. Jag behöver bara vänta till efter spelningen på fredag. :D Jag var mer än gärna välkommen att komma dit och sova över så kunde vi käka nått gott på lördag. Kira kommer ju inte hem förrän sent på kvällen ändå. :) Grabben överraskade mej t.o.m med tanke på vad han skrev sen. "Skulle nog bli lite ledsen om du sov hos någon annan snubbe :O:P"... Mitt hjärta flög ur bröstkorgen och jag kan fortfarande inte sluta le. Maybe, just maybe, I'm lucky this time. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0