Laundryday

Sitter och roar mej i tvättstugan. Måste fort slänga i ny tvätt så jag hinner tvätta iaf en del av sängkläderna och handdukarna. Snillet som tvättade innan mej sket helt i tiden och jag kom inte in förrän 1 timme och 15 min efter min tid hade börjat. Arg? Ooohh så förbannad jag vart! Trodde jag skulle gå i taket. Så nu kommer jag ha tvätt kvar till nästa omgång. Superkul! Att bara en av 2 maskiner alltid funkar är också super kul. Hm! Hyr ALDRIG av Aprima!! Dom skiter i hyresgästerna som om vi vore damm i ett hörn. Vidrigt! Får iaf mer ordning i vardagsrummet så det mer ser ut som att nån jävel bor där. Yippiekayyey!


Idag flyttar leah också. :( hon mår inte bra av att bo med hund så hon får komma till Marie och Fredrik istället. Tur det så jag får träffa henne ibland! Gör så ont när jag tänker på det så idag gör jag allt för att sysselsätta hjärnan med annat.


Ont i rygg och träningsvärk i skinkorna. Faan vad jag sliter! :P hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0